fabryka@plastkart.pl
514 865 888
22 350 - 70 - 84

Programy lojalnościowe oparte na kartach plastikowych

Karty plastikowe Warszawa- PRODUKCJA 200, 300, 500,1000 karty stałego klienta, karty rabatowe -20 % RABATY lojalnościowe, magnetyczne, bankowe

Programy lojalnościowe oparte na kartach plastikowych

karty lojalnościowe

Niewielu przedsiębiorców wie, że kluczem do serca każdego konsumenta jest odpowiednio dopasowany program lojalnościowy. Praktycznie każdy Polak posiada w portfelu nie jedną czy dwie, a co najmniej kilka kart stałego. Rabaty, zniżki i promocje – chociażby te niewielkie – sprawiają, że chętniej sięgamy po dany produkt bądź odwiedzamy dany sklep. Programy lojalnościowe są niezastąpione, jeżeli chcemy skłonić klienta do robienia zakupów wyłącznie w naszym sklepie. Co ciekawe, plastikowe karty wiodą prym nie tylko w dużych sieciówkach, ale również niewielkich sklepikach, które pragną konkurować z okolicznymi marketami.

Chyba każdy z nas posiada w portfelu chociażby jedną kartę sieci spożywczej. Tesco, Carrefour, Biedronka, Piotr i Paweł, Auchan, a nawet Społem – praktycznie każdy większy sklep posiada własny program lojalnościowy. Na co mogą liczyć ich klienci? Korzyści są zróżnicowane. Niektóre sklepy oferują zniżkę od 2 do 6 proc., jeszcze inne rabaty na wybrany asortyment, a niektóre punkty wymienne na kupony, za które można zrobić zakupy.

Plastikowe karty lojalnościowe znajdziemy również w sklepach odzieżowych oraz drogeriach. Sklep z obuwiem CCC oferuje swoim klientom sezonowe rabaty. W przypadku 4F mamy stały rabat w wysokości 5 proc., zaś w przypadku Wittchen aż 10 proc. Vistula i Wólczanka dają posiadaczom karty pierwszeństwo w wyprzedażach, Lavard proponuje kupony rabatowe za uzbieranie odpowiedniej ilości punktów, zaś Promod możliwość rezerwacji produktów na 7 dni oraz skrócenie spodni gratis.

Opcji w zakresie kart lojalnościowych jest naprawdę wiele. Warunki uczestnictwa w danym programie ustalane są przez jego organizatora. W niektórych przypadkach jest to wyłącznie zarejestrowanie karty, w innych natomiast dokonanie zakupów za określoną cenę.